12 feb. 2011

bara så ni vet,jag hatar rubriker!

Hejsan,jag har inte tagit bort denna blogg än,för jag tänkte att jag vill nog ha kvar den.
små skriva ibland,på en annan blogg!
har redan en blogg tillsammans med min bästavän feffe,
jag kommer nog vara mer uppdaterad där,än vad jag är på denna blogg.
jag tycker det är roligt att fixa med bloggar,bara med blogspot,för det är den ända bloggdesign grejen jag kan med.
+ att det är roligt att göra inlägg,jag tycker det är skönt att bara skriva av sig i lugn och ro.
när jag är stressad,så blir det inte bra,utan då blir jag sur och arg typ?.
Kommer nog försöka göra inlägg här,när jag har tråkit,inte stressad,ah.
men jag har också kompisar och massa läxor jag gör på fridtiden så jag här nästan fullt upp på dagarna.
ah,och så rider jag ju,jag brukar hänga med ingalill,min moster ut till stallet och rida lite då och då,hon har en islandshäst,fast jag brukar rida en fjording,en lång historia.haha.
Detta inlägg får väl duga idag,
dagens outfit :
Linne : cubus
byxor :kappahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gör mig glad,och kommentera:D