5 mars 2011

inte så uppdaterad blogg.

'Inte så uppdaterad blogg.'
Har lagt ner mer tid på skolan och andra bloggen.
Men nu har jag ännu mer tid att lägga tid på.
Min foderhäst,jag har alltid velat haft en,och nu har jag det!
värdens bästa också.
Ni har missat en hel del,så gå in här!
Håller på att göra en ny design på denna blogg.
För jag älskar att göra designer,men jag gör bara åt mig själv.
För jag vet själv hur jag vill ha det!
________________________
Ja,jag kommer ha fullt upp typ hela tiden,så jag kommer nog inte kunna blogga så mycket på denna blogg.
men jag vill ha kvar den,för att testa massa designen + massa roliga inlägg.
Som är igentliga omnödiga(?)
men jag älskar att skriva av mig,när jag väl har nånting att skriva om.
  • Jag älskar att blogga,för jag har värdens bästa tangenter,dom är så sköna!
bilder på min finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gör mig glad,och kommentera:D